maandag 1 september 2014

Qulling flower







15 opmerkingen:

  1. Gorgeous!
    Delicate and elegant!
    I loved them all!
    Hugs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. they are all so very beautiful Baukje but my favourite is the first blue and white one.
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. your gallery is just very nice .graphics are very nice . your website it just super. best of luck . do come visit me some time. that goes to everybody who see this. WE.HOBBIESANDCRAFTS.NET. and please sign my guestbook at the bottom of my webpage to let me know you came to see me do send your very good friends ( thank you ) it good to meet new friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaartjes Baukje - supermooi en stijlvol en ieder op zich een kunstwerkje.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Baukje
    wat prachtig allemaal en wat een super gave ontwerpen.
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. so pretty! keep sharing!
    FOLLOWING you now, visit my page & enjoy crafting :)
    Have a good day!
    Khadija
    www.creativekhadija.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zulke mooie kaartjes, prachtig werk weer hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Baukje
    ik kijk hier weer mijn ogen uit bij al dat moois.
    ik zou niet kunnen kiezen want ze zijn allemaal uniek met een prachtig design.
    fijne dagen en liefs van Anneke

    BeantwoordenVerwijderen